Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Gomorra - 7 2 - Pinokio - 7 3 - Pierwsza miłość - 7 4 - Pentameron - 6 5 - Dogman - 5 6 - Balsamista - 5 7 - Ospiti - 5 8 - Reality - 5 9 - Estate romana - 4